مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-30بين الملل

جیب بری بی بی از بایدن!


پس از عملیات طوفان الاقصی، ایالات متحده وارد دور جدیدی از هزینه های جبران شکست اطلاعاتی -نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای حملات و بمباران غزه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: ایالات متحده عامل اصلی بی ثباتی در غرب آسیا با صرف هزینه های سنگین و البته کسب عواید ناشی از حضور در این منطقه، با سندورم بلاتکلیفی تخصیص بودجه های حمایتی از طرح ها و تعهدات خود مانند اوکراین و اسراییل مواجه شده و از این رو کنگره، نبض تصمیم گیرنده نیز این هفته برای بهینه سازی این موضوع، کانون تحولات متنوعی بوده است.

پـــس از عملیـــات غافلگیرانـــــه طوفان الاقصی، ایالات متحده وارد دور جدیدی از هزینه ها برای جبران شکست اطلاعاتی -نظامی و همچنین پشتیبانی و تسلیح نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی برای حملات و بمباران هرچه بیشتر نوار غزه شده است.

بعد از آن تاریخ، وزارت دفاع دستور داده که یک گروه ناو هواپیمابر، پدافند هوایی، جت های جنگنده و هزاران سرباز دیگر به غرب آسیا اعزام شوند تا از تبدیل درگیری به یک جنگ منطقه ای جلوگیری به عمل آید.

در این بین، تخصیص بودجه اضطراری 14.

3 میلیارد دلاری برای کمک توأمان به اوکراین و رژیم صهیونیستی یکی از نمونه های عینی پس از 7 اکتبر است که همچنان برای تصویب در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب بری بی بی از بایدن!

جیب بری بی بی از بایدن!